Een nieuw interieurconcept in 6 stappen

Stap 1 | Koffie
Natuurlijk begint alles met koffie (of thee). We maken kennis met elkaar en ontdekken of we als partners goed kunnen samenwerken. Is er een klik van beide kanten? Dan gaan we door. Wij luisteren nauwgezet naar je wensen en bespreken alle details en vervolgstappen.

 

Stap 2 | Aan de slag
Afhankelijk van de situatie en omvang van het project, werken we samen met jullie eigen geselecteerde interieurarchitect of we brengen jullie in contact met iemand uit ons eigen netwerk van BNI Interieurarchitecten.

 

Stap 3 | Kiezen van de meubels
We helpen je bij de keuze van het kantoormeubilair, wijzen je op trends, bewaken het budget en checken de toepasselijke wet- en regelgeving en Arbo-normen.

 

Stap 4 | Proefplaatsing
Zodra de meubels zijn gekozen, kunnen we een proefplaatsing organiseren. Op die manier kun je de meubels echt beleven in de omgeving en eventueel nog wijzigingen doorvoeren.

 

Stap 5 | Plannen, leveren en monteren
Vanuit ons logistiek centrum gaan we na het verlenen van de opdracht aan de slag met het plannen van de levering en de montering van de meubels. In het logistieke centrum ontvangen we de goederen van al onze leveranciers. Op die manier zorgen we ervoor dat er één levering plaatsvindt, en niet allerlei verschillende leveringen op verschillende momenten. Aansluitend werken we met een vast VCA gecertificeerd en ervaren montageteam. Het verpakkingsmateriaal wordt gescheiden en duurzaam verwerkt. Bij elke levering is een projectmanager aanwezig, zodat alles goed verloopt en je één aanspreekpunt hebt.

 

Stap 6 | We houden contact
Na ingebruikname van de meubels, houden we contact. Zo geven we iedere gebruiker een zitinstructie en een gedegen werkplekadvies hoe je je diverse ruimtes optimaal kunt gebruiken.